משלוחים עד הבית או מסירה בחנות בקרית ביאליק

משנת 2008

סיגריה אלקטרונית מחיר

העישון פוגע בבריאות, אך לא רק. עישון סיגריות גורם לשלל בעיות מזיקות, הוא פוגם עור הפנים ובאסתטיקת הגוף, שריפת הטבק ועשן הסיגריות גורמים לריח מצחין ובדל הסיגריה ידוע כאחד מגורמי הזיהום הסביבתי העיקריים בעולם. ומעבר לכל הדברים הללו, רכישת סיגריות באופן סדיר ובתדירות גבוהה גורמים לנזק עצום לתקציב החודשי. סיגריה אלקטרונית נמצאה כמוצר מוביל בכל הקשור לגמילה מעישון לצד חיסכון כלכלי משמעותי. אז איך נקבע מחיר סיגריה אלקטרונית?

השיקול הכספי בקניית סיגריה אלקטרונית מחיר

כאשר אנחנו רוכשים סיגריה אלקטרונית בדומה לכל מוצר אחר, אנחנו בוחנים גם את המחיר לפני הקניה. אם מחיר הסיגריה האלקטרונית יקר מידי לתקציב שאותו הקצנו לקניה סביר שלא נרכוש את אותו המוצר. המחיר מהווה רכיב חשוב בכל קניה וכאשר אנחנו מתעניינים בסיגריה אלקטרונית אנחנו רוצים לדעת שהמחיר הוגן ביחס למוצר שבו אנחנו רוצים להשתמש.

יש הבדל משמעותי במחירי סיגריות אלקטרוניות בין מותגים שונים ואף בין חנויות שונות. המחיר מושפע מפרמטרים שונים כמו איכות הסיגריה האלקטרונית, העיצוב שלה, נוחות האחיזה והמרכיבים הנלווים כמו נוזל המילוי. סיגריה אלקטרונית היא מוצר מודרני ומעורר משיכה ולכן חשוב לנו מאוד המראה שלו וכמובן שיש אנשים רבים שישלמו יותר על מראה שעונה על צפיותיהם. חשוב שנעשה בחירה נבונה ונבחן את המחירים של דגמי הסיגריות האלקטרוניות המסוימות שאנחנו מתעניינים בהם, ולאחר שהקטנו את הרשימה כדאי להשוות את המחירים בין חנויות שונות, מכיוון שההבדלים ביניהם יכולים להיות גדולים למרות שמדובר באותם המוצרים.

דבר אחד שלא כדאי להתפשר בו הוא איכות המוצר. סיגריה אלקטרונית איכותית שמיוצרת ע”י חברות ידועות ובעלות מוניטין תחזיק יותר זמן מאשר סיגריה אלקטרונית שיוצרה ע”י חברה לא מוכרת. רכישה של סיגריה נחותה תסתיים בסופו של דבר בהפסד כספי, מכיוון שנאלץ לרכוש מכשיר חדש הרבה לפני שתכננו לעשות זאת.

החיסכון ברכישת סיגריה אלקטרונית

מי שהחליט לעבור מסיגריה רגילה לסיגריה אלקטרונית עושה החלטה נכונה מבחינה כלכלית. מעשנים כבדים רוכשים מדי יום לפחות חבילה אחת של סיגריות, שעולה עשרות שקלים, ויכולים להוציא בחודש אפילו אלפי שקלים.

ההוצאה הכספית על סיגריה אלקטרונית נמוכה בהרבה. הוצאה זאת כוללת את מחיר המכשיר שהוא חד פעמי ולאחר מכן את רכישת נוזל המילוי כל זמן מסוים. בקבוק של נוזל מילוי יכול להספיק למספר שבועות בשימוש סביר, כך שהוצאה זאת היא נמוכה יחסית.

ניתן אף לרכוש את נוזל המילוי בחבילות של עשרה בקבוקונים, כאשר מחיר כל בקבוקון בחבילה זו נמוך יותר מאשר מחירו של בקבוקון בודד. אם מדובר במעשן כבד אז מעבר לסיגריה אלקטרונית יכול לחסוך לו סכומים משמעותיים של אלפי שקלים בחודש.

סיגריה אלקטרונית לגמילה מעישון ולחיסכון כלכלי

יהיה מחירה של סיגריה אלקטרונית אשר יהיה, הוא לעולם לא יגיע או ישתווה לרמת ההוצאה הכספית הכרוכה ברכישת סיגריות באופן קבוע, במיוחד כאשר מדובר במעשנים כבדים.
ולכן, כאשר בוחנים את אופציית סיגריה אלקטרונית, מחיר הוא הפרמטר האחרון אותו יש לבחון.
מחירי הסיגריות האלקטרוניות משתנים בהתאם לטיב ולאיכות, כמו בכל תחום אחר.
המחירים הינם בהתאם למקוריות המוצר למול הזיופים, ויש לדעת כי מחיר סיגריה אלקטרונית משתנה גם בהתאם למרכיבים ולתכולה. שנם מבצעים מעת לעת הכוללים ערכות ואביזרים נלווים שונים, וחברות רבות מציעות חלקי חילוף שונים או נוזלי מילוי נוספים כהטבה לרכישת הסיגריה.

לרכישת סיגריה אלקטרוניתערכות סיגריה אלקטרוניתמילוי לסיגריה אלקטרונית או כל מוצרי נלווה לסיגריה אלקטרונית
חייגו 054-2343217 או השאירו פרטיכם בטופס הצור קשר בלחיצה כאן.

מחיר סיגריה אלקטרונית נקבע לפי סוג המכשיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השתמש בכתובת הזו

×
הוספת כתובת חדשה
עגלת הקניות
אין מוצרים בעגלה
Continue shopping
דילוג לתוכן